5 marca 2016

Dominika czy Mska?


Hejj,
Dzisiaj to ja piszę do was Dominika/Mska z bloga KLIK. Jestem jedną z Ambasadorek tego bloga i mam nadzieję że mnie polubicie :)







Na początku może opowiem trochę o sobie. Nazywam się Dominika, chociaż większość moich znajomych i tak mówi na mnie Miśka/Misia. I właśnie od tego wziął się mój internetowy pseudonim Mska. Mam piętnaście lat, a dokładnie skończę je 26 marca(Wielka Sobota prawda że piękny termin ?). Moimi zainteresowaniami jest fotografia, moda i mam nadzieję że zostanie się nim też blogowanie.


Stanie się? A to jeszcze nie jest? 
Mojego obecnego bloga prowadzę dopiero od jakichś dwóch tygodni. Wcześniej prowadziłam już kilka blogów, ale niestety żaden zbyt długo nie wytrzymywał. Co było powodem że przestawałam je prowadzić? Nie miałam pomysłu na posty. Zdecydowałam że na pewno lepsze będzie usunięcie/zawieszenie bloga niż pisanie o tym jak minął mi dzień, bo przecież to nie miałoby zupełnie sensu.


Na dzisiaj mam dla was tylko tyle i za co was bardzo przepraszam, ale obecnie jestem chora i cały tydzień leżę w łóżku. Do następnego! Bye 
Social media:
Snapchat: bizzle_girll
Snapchat prywatny: mska1
Instagram: dominikamyslinska
Facebook: Dominika Myślińska


6 komentarzy :

  1. Hej! :D Piękne zdjęcia i stylizacja! Bardzo fany post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka :) i obyś prowadziła bloga jak najlepiej :) i go nie usuwała :D :D <3 <3 po prostu powodzenia w blogowaniu :
    Pozdrawiam Domi-Nika (Twoja imienniczka <3)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2016/03/xoxo-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacja! :)


    pozdrawiam :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia i fajne miejsce. Podoba mi sie stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka