2 kwietnia 2016

MYstuff: Trochę o mnie

Witam wszystkich, z tej strony Kaja z bloga MYstuff
 Pierwszy raz uczestniczę w takiej akcji i jest to dla mnie ogromne wyzwanie, ale mam nadzieję, że zarówno moja osoba jak i mój blog przypadną Wam do gustu. Dzisiaj, na początek chciałbym trochę opowiedzieć o sobie i o mojej pasji. Zapraszam :)

Jestem czternastoletnią gimnazjalistką z pozytywnym nastawieniem do życia. Optymistką przede wszystkim. Mój blog to mieszanka moich zainteresowań. Trochę fotografii, poprzez przemyślenia, aż do tworzenia miniaturowych rzeczy. Naprawdę! 1 cm suszarki, kukurydze czy też torebki z Bath&body works to dla mnie nie lada wyzwanie, jednak kocham to robić i każdą wolą chwilę poświęcam swojej pasji. Staram się podejmować nowe wyzwania, próbować wszystkiego po trochu. Tak poznałam swoje dotychczasowe zainteresowania, jedno z nich przedstawię Wam dzisiaj.




To są właśnie moje wyroby, których wielkość nie przekracza 1,5cm. Jeżeli Wam się spodobały to koniecznie zajrzyjcie na mojego >http://my-stf.blogspot.com/ < , by zobaczyć ich więcej!
Wypatrujcie mnie w każdą sobotę, ponieważ co tydzień będą tu widniały moje posty!

3 komentarze :

  1. omg, podziwiam. ja bym w życiu czegos takiego nie zrobiła.

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/04/jestem-bogata_1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace!
    Bardzo dużo musi to zajmować czasu, ale efekt końcowy powala:) Super że masz coś co daje Ci radość i pozwala się rozwijać. Ja niegdy nie miałam rąk do takiej roboty:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maleństwa, a jakie efektowne :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka