6 kwietnia 2016

Vicky: masz pasję? jesteś wielki | +art



Witam Was w moim pierwszym poście na OTWTW! Jestem Vicky z bloga victoriasikora. W tym roku kończę gimnazjum. Bardzo się cieszę, że założycielki dały mi szansę na ukazanie swojej osobowości na blogu. Mam nadzieję, że środowe posty przypadną Wam do gustu.

 Zawsze zazdrościłam osobom, które posiadają swoją pasję. Jest to coś pięknego, oddawać wiele swojego cennego czasu na robienie czegoś co się kocha. W moim przypadku niestety nie mogę powiedzieć, że mam zajęcie, które mogłabym nazwać pasją. Mam wiele zainteresowań lecz nie posiadam tego jednego, czym będę mogła się pokierować następnie w życiu. Uważam, że osoby, które robiły już coś od najmłodszych lat, a w przyszłości jeszcze dostają za to pieniądze to po prostu życiowe osiągnięcie. Tylko tutaj składa się na to stwierdzenie bardzo istotna kwestią- praca. Wyobraźcie sobie ile czasu musiał poświęcić ten artysta, którego tak uwielbiasz za głos, który musiał sobie go najpierw wypracować, bo nikt nie rodzi się z 4 oktawami. Ile lat musiał na kozłować się Jordan, aby nabyć tytuł Króla Koszykówki. Nawet pomijając te sławne osoby, które widzimy na co dzień. Co z osobami, które były na szarym końcu firm, a teraz są jej właścicielami? Na własnych doświadczeniach możemy zauważyć, że nawet napisanie godnego pochwały wypracowania na polski wymaga czasu. Nie ma nic za darmo, a jak jest to odejdzie tak szybko jak przyszło.
Tak jak mówiłam, pasji nie mam, ale mam zainteresowania i jednym z nich jest rysowanie. To mój sposób na zabicie czasu oraz zrelaksowanie się. Niestety rzadko kiedy mam wolną chwilę na moje ulubione hobby. Nie miałam pomysłu na zdjęcia do postu, dlatego może już nawiązując do tego całego rysowania wstawię niektóre z moich prac. Miłego oglądania! Dzielcie się swoimi pasjami albo zainteresowaniami w komentarzach, chętnie poczytamy :)
















2 komentarze :

  1. Cudowne te rysunki ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Ty nie mam pasji, mam zainteresowania. Ślicznie rysujesz, a Twoje prace są bardzo pomysłowe :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka