8 kwietnia 2016

All these memories & Don't Quit


Dzisiaj przedstawiam wam post, który dość mocno różni sie tematycznie od poprzedniego ale mam nadzieje,że wam się również spodoba.[...] Jednym z moich największych marzeń jest móc podróżować po świecie,zobaczyć nowe miejsca,kultury,zabytki,spróbować nowego jedzenia i najzwyczajniej w świecie budować wspomnienia,by za kilkanaście lat wrócić do tego i przyznać samej sobie "Tak,zrobiłam to.Widziałam to wszystko!" i poczuć to uczucie spełnienia,gdy wszystkie  cele zostaną osiągnięte!
Świadomość tego,że  zrobiliśmy coś w życiu,zamiast siedzieć całe dnie przed telewizorem lub komputerem,tracąc szanse, to coś wspaniałego. Uczucie,gdy wiesz,że dałeś z siebie wszystko,osiągając swój cel buduje charakter i motywuje do dążenia dalej i pokonywania kolejnych przeszkód.Ja swoje wspomnienia zachowuje za pomocą zdjęć i filmików.Przyznam szczerze,że kocham podróżować.Uważam to,za coś wspaniałego a możliwość wspominania dobrych  chwil i niesamowitych miejsc,sprawia,że wszystkie dobre momenty,zostaną w mojej pamięci a możliwość ich posiadania uskrzydla,bo spokojnie mogę sobie powiedzieć "Tak,byłam tam i było cudownie"!



Z racji tego,że dzisiaj piątek życze wam miłego weekendu i pragnę zaprosić was na mój fan page. Mile widziane like'i !

KLIKNIJ




Ps.Na moim osobistym blogu będą pojawiać się autorskie zdjęcia,więc wpisy nie będa,aż tak często.Wkrótce pojawi się nowy filmik z wycieczki.


Lubicie podróżować?
Co myślicie o zdjęciach?
Czujecie się spełnieni?


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka