28 kwietnia 2016

POŻEGNANIE


Witam!
Kwiecień się kończy a co za tym idzie? To ostatni post na tym blogu.To było ciekawe doświadczenie i przyjemność mieć możliwość pisania na tym blogu oraz posiadania tytułu ambasadorki.Dziękuje autorkom bloga za wybranie mnie spośród wielu blogerek.Zdaje sobie sprawe,że posty mogłyby być lepsze (znam moje możliwości),jednak kwiecień to miesiąc ciężkiej,intensywnej pracy a brak czasu utrudnia blogowanie.Jeśli choć troche podobały wam się moje posty,sposób pisania i filmiki zapraszam serdecznie na bloga:

DREAMS LIFESTYLE

Zdjęcia pochodzą z bloga.Zakaz kopiowania bez mojej zgody.

Rozwijam również mój kanał na you tube.Wkrótce nowe filmiki,jesli jesteście chętni w poprzednich postach są linki.Ruszam rownież z nowym opowiadaniem na wattpadzie.Link do konta znajduje się w zakładce na blogu.

FANPAGE


Co myślicie o zdjęciach?
Podobały wam się posty?
Wejdziecie na bloga?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka