29 kwietnia 2016

Mam milion, co z nim zrobię?


Chyba każdy z nas marzył o tym, żeby jakimś cudem trafić szóstkę i wygrać milion, a czasem i więcej. Ostatnio zastanawiałam się nad tym, co bym zrobiła z taką ilością pieniędzy.

Doszłam do wniosku, że chyba pierwszą rzeczą, jaką bym zrobiła, byłoby zapewnienie mi i moim rodzicom dobrej przyszłości. Kupiłabym dom i zagwarantowała, że do końca życia nie będą musieli pracować. To po części byłby akt wdzięczności, za to, ile dla mnie zrobili. 
Następnie wspomogłabym jakieś organizacje charytatywne, szpitale lub domu dziecka. Kiedyś miałam okazją być wolontariuszem w jednym z domów dziecka. Moje zadanie nie było skomplikowane. Musiałam po prostu bawić się z dziećmi. Dla mnie nie było to coś nadzwyczajnego, ale wiem, że sprawiało im to wiele radości. 
Wspomogłabym ich finansowo, żeby mogli mieć lepsze warunki, większe możliwości do nauki i wyjazdów. 
A gdyby jeszcze coś mi zostało, wpłaciłabym to na lokatę i czekała, aż odsetki będą rosnąć. W ten sposób zdobędę kolejne pieniądze, które przeznaczę na kolejny szczytny cel. 

Pieniądze nie są najważniejsze w życiu, ale są czymś, bez czego trudno żyć. Posiadanie ich nie jest niczym złym, ale trzeba pamiętać, żeby nie zaplątać się w tej gorączce złota.

 xoxo


2 komentarze :

  1. Jesteś cudowną, dobrą osobą. :) Świetny blog, w wolnej chwili zapraszam także do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/meble-fryzjerskie-panda Może znajdziesz coś dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka