14 kwietnia 2016

Detox water!


 Detox water to nic innego jak woda z dodatkami. Dzięki niej możemy poprawić swój metabolizm i odświeżyć nasze ciało. Z racji tego, że w 70% jesteśmy zbudowani z wody, bardzo ważne jest, żeby o niej pamiętać. Cały czas słyszymy: 2 listy dziennie! Nie są to tylko bezsensowne hasła, ale naprawdę bardzo ważna rzecz.
Mam tu dla was propozycję, w jaki sposób możecie zmieszać kilka składników i uzyskać świetne połączenie smaków.


1. ANANAS + WODA
Proste, ale za razem bardzo dobre. Do ananasa nie musimy dodawać niczego więcej, ze względu na to, że posiada on wiele soku i ma dość intensywny smak. Pamiętajmy tylko, żeby używać tego świeżego, a nie z puszki.

2. CYTRYNA+WODA
Kolejny bardzo prosty mix. Polecam go osobą zabieganym. Ja piję go codziennie rano przed śniadaniem. Sprawdza się chyba najlepiej z wszystkich mieszanek, bo robi się go bardzo szybko. Czasem zamiast plasterków cytryny, wyciskam ją. Do smaku można dodać miodu.


3.JABŁKO+GRUSZKA+POMARAŃCZA+CYNAMON+WODA
Bardziej skomplikowane, ale za to nadrabia smakiem. Doskonałe połączenie jabłka i cynamonu, do tego pomarańcza, która orzeźwia i gruszka, dzięki której wszystko komponuje się w całość.

4.OGÓREK+CYTRYNA+WODA
Długo się zbierałam, żeby dodać do wody ogórka. Miałam pewną blokadę. Zawsze omijałam go szerokim łukiem. A teraz prawie się z nim nie rozstaję. Jak jeszcze nie próbowaliście, to nie ma na co czekać!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka