12 kwietnia 2016

DOWHATYOULOVE : MEMORIES

Cześć!
Dzisiaj jednak przychodzę ze wspomnieniami, które odgrywają istotną rolne w moim życiu - i z pewnością nie tylko w moim. 


Uwielbiam ten okres kiedy "żegnamy się" z zimnem i deszczowo-śniegową pogodą bo automatycznie staje się żywsza i od razu sto razy bardziej chce mi się wykonywać moje czynności z przyjemnością. 




Po co w ogóle człowiekowi są wspomnienia? Przecież są też te złe, smutne, które gdzieś tam w głowie nam siedzą i mogą sprawiać ból..
To prawda, więc może lepiej żeby ich nie było?
Zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy ludzie mają udane życie, wszyscy zmagamy się z problemami, błędami życiowymi czy też z sytuacjami, które stawiają nas pod ścianą. Mimo wszystko uważam, że wspomnienia są ważne i tak naprawdę to jest coś czego żaden inny człowiek nie może nam zabrać. Te złe wspomnienia warto "łatać" dobrymi, radosnymi. Uwielbiam zdjęcia.. tam najlepiej są zawarte wspomnienia. Mogłabym mieć dosłownie cały pokój powyklejany zdjęciami z różnych miejsc, z najbliższymi ludźmi i wpatrywać się w nie codziennie. Tak samo muzyka. Są piosenki, które jak tylko usłyszę w głowie pojawiają mi się wspomnienia. Powinniśmy dbać o to aby każdy dzień był dobrym wspomnieniem, żebyśmy każdy dzień wykorzystali w 100% a nawet bardziej. Żebyśmy uczyli się z każdego popełnionego błędu, cieszyli się z najdrobniejszych rzeczy, pielęgnowali dobre wspomnienia i zawsze mieli je blisko siebie. Moim zdaniem życie dzięki temu jest w pewnym sensie bardziej kolorowe. 

Przeglądanie zdjęć czy też słuchanie piosenek, które przypominają mi coś dobrego pomaga kiedy mam gorszy dzień, na odstresowanie się czy też w chwili odpoczynku. Zdjęcia, które są niżej pokazują miejsce w które mogłabym chodzić codziennie. Niestety raz na rok mam tylko okazje wybierać się wieczorami przez tydzień/dwa na plaże, wsłuchać się w fale i myśleć o wszystkim. Jest to przecudowne miejsce! Od dawna jestem w nim zakochana ♥


A co Wam pomaga się odstresować i zrelaksować?  Czym dla Was są wspomnienia?






http://xdowhatyoulove.blogspot.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka