15 kwietnia 2016

YOU TUBE MIEJSCEM PASJI




You Tube to nie tylko miejsce w którym wstawiamy filmiki, które nam się podobają.Jest to również sposób dzięki,któremu możemy realizować swoje pasje,poznać opinie innych na różne tematy a także,rozpocząć swoją małą historie,związaną z filmowaniem. Myśle,że tą witryne zna już każdy.Wielu artystów,dzięki niej zyskało sławe.Dobrym przykladem jest Justin Bieber czy Ariana Grande,jednak nie wielu zdaje sobie sprawe,że należy ona [you tube] do firmy Google. W tym roku serwis kończy już 11 lat a dziennie umieszcza się tam ponad 85 tysięcy filmów z całego świata!
Nad kanałem na youtube rozmyślałam od bardzo długiego czasu,jednak brak odwagi i warunków utrudniał sytuacje, jednak czas to zmienić! Dlatego pragnę wam zaprezentować mój kanał na you tube, który dopiero zaczyna swą działalność.Mile widziane są łapki w góre(oczywiście jeśli film się podoba) i subskrypcje,jeśli chcecie być na bieżaco z filmami! 







Na kanale znajdzie się również mnóśtwo vlogów z różnych miejsc,podróży a także wydarzeń,które ujmę z pomocą kamery! Pojawią się różnego rodzaju projekty konkursów,tagi tematyczne,muzyczne a także filmy,które wiążą się z moimi pasjami(mam ich naprawdę mnóstwo,jednak nie podam ich wszystkich,by nie znięchęcić!)


Zapraszam serdecznie!


Co myślicie o kanale?

Podoba wam się?

Zasubskrybujecie?

2 komentarze :

  1. Brakuje mi spacji w wielu miejscach. Ciężko się bez nich przebić przez tekst.
    U mnie YT powoli przegrywa ze Spotify, przynajmniej jeśli chodzi o muzykę. Tworzenie własnych list jest o tyle przyjemne, że mam wpływ na to, czego słucham i nie muszę martwić się, że coś słabego będzie mi grało.
    Ariana zaczynała na YT? Zawsze myślałam, że w serialu, ale jakoś nie chciało mi się nigdy sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynała na you tube,tworzyła covery znanych piosenek.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka